NON FAI FALTA A VOZ (Rexistro nro. 855601)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 02952nam a2200241 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 160916s2013 sp g glg
DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal PO 401-2013
ISBN
ISBN 9788498714708
CDU
CDU 82-3:087.5
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Quintero, Armando
MENCIÓN DE TÍTULO
Título NON FAI FALTA A VOZ
Autores / texto de Armando Quintero ; ilustraciones de Marco Somá
EDICIÓN
Edición 1ª ed/SETEMBRO/2013
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Pontevedra
Editorial :OQO Editora
Data de publicación ,2013
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión [29] p.
Outras características físicas :il. col.
Dimensións ;24 páxcm
MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Colección Q
NOTA XERAL
Nota xeral “Non fales a non ser que poidas mellorar o silencio”, advertiu Jorge Luís Borges ante un excesivo valor das palabras. Canto máis nos poden transmitir un xesto, un aloumiño, unha mirada cómplice? Tal e como nos lembra Armando Quintero neste álbum; non fai falta a voz para mostrar cariño ou dicir cousas bonitas como quérote... O contacto físico como mostra de afecto é imprescindible para o desenvolvemento emocional dos pequenos: dálles seguridade, favorece a súa autoestima e mellora a confianza en si mesmos e tamén nos demais. Neste aspecto, inciden tanto o texto de Armando Quintero Laplume como as imaxes de Marco Somá. O ilustrador italiano humaniza aos animais protagonistas (cans, gatos, galiñas, paxaros, vacas, ovellas, cabalos, lobos, tigres e elefantes) e preséntaos en situacións familiares distendidas e de xogo, onde se pode sentir identificado calquera pequeno: divertíndose no parque cos seus pais, tomando un xeado, gozando do auga nun río ou lago. Os xeitos de comunicarse entre eles (ladrar, miañar, cacarexar...) son claves para gozar destes momentos. Nas súas expresións podemos apreciar que se trata de momentos felices para toda a familia. Marco Somá tamén mantén esta actitude vital de alegría coa aparición das xirafas. Nai e filla non teñen voz, pero contan con outro método efectivo e afectivo para comunicarse: os aloumiños. E a pequena xirafa decide compartir cos outros animais este modo de transmitir sentimentos e emocións. A partir deste momento, a historia dá un xiro de 180 grados: as ilustracións de Marco Somá continúan mostrando a uns protagonistas que seguen gozando e nas mesmas localizacións (parque, campo de fútbol americano...) pero a orixe do seu benestar é outra; sen necesidade de palabras, só con mimos, abrazos, caricias... Ademais, a aprendizaxe non se limita unicamente a novas formas de comunicación ou afecto, senón tamén de coñecemento e achegamento ao outro. Así, se as situacións de diversión eran entre animais da mesma especie, a partir de que a pequena xirafa ensina a un elefante como son as caricias, esta interacción entre diferentes razas continúa: o elefante ensínalle ao tigre; leste, ao lobo e así consecutivamente.
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia COMUNICACIÓN
Subdivisión de forma Cuentos
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Emocións e sentimentos
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa SOMÀ, MARCO
-- LEC030-4299
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Fonte de clasificación ou esquema Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Préstamos totais Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Data do último préstamo Número de volume Tipo de ítem de Koha Nota pública Prestado
          CEIP Plurilingüe Virxe do Carme CEIP Plurilingüe Virxe do Carme Sala préstamo 2017-03-02 Fondos Biblioteca N non 9 N QUI non LEC030000004299 2024-06-25 2024-04-22 1 Prestable    
          CEIP Plurilingüe Virxe do Carme CEIP Plurilingüe Virxe do Carme Sala préstamo 2022-01-26 Fondos Biblioteca 82N-G non 4 82N-G QUI non LEC030000005559 2024-10-14 2024-10-14 1 Prestable   2025-01-13
          CEIP Plurilingüe de Palmeira CEIP Plurilingüe de Palmeira Sala préstamo 2016-09-16 Compra 82-N non 2 82-N QUI non CEC098000014208 2024-11-18 2024-11-08 1 Prestable PRIMEIROS/AS LECTORES/AS VERMELLO  

Coa tecnoloxía Koha