|
|
|
|
CEIP Francisco Vales Villamarín |
CEIP Francisco Vales Villamarín |
Sala préstamo |
2009-01-21 |
Colexio |
Inglés 2 |
Inglés 2 |
CEC184000006507 |
2021-12-21 |
1 |
Prestable |
Inglés |
|
|
|
|
|
|
|
CEIP Plurilingüe Virxe do Carme |
CEIP Plurilingüe Virxe do Carme |
Sala préstamo |
2013-11-18 |
Fondos Biblioteca |
81N-I |
81N-I SMI last |
LEC030000002772 |
2022-11-21 |
1 |
Prestable |
|
last |
|
|
|
|
|
|
EOI de Ferrol |
EOI de Ferrol |
Sala préstamo |
2011-02-10 |
Fondos Biblioteca |
IN 821 BAS |
IN 821 BAS SMI las |
CEJ003000009627 |
2022-11-17 |
1 |
Prestable |
Biblioteca |
las |
5 |
|
|
|
|
|
IES Plurilingüe San Rosendo |
IES Plurilingüe San Rosendo |
Sala préstamo |
2009-09-22 |
Fondos Biblioteca |
IN.LJ |
IN.LJ SMI las |
LED002000007854 |
2023-05-25 |
1 |
Prestable |
|
las |
4 |
2023-04-12 |
|
|
|
|
IES Plurilingüe San Rosendo |
IES Plurilingüe San Rosendo |
Sala préstamo |
2009-09-22 |
Fondos Biblioteca |
IN.LJ |
IN.LJ SMI las |
LED002000007866 |
2023-09-14 |
1 |
Prestable |
|
las |
3 |
2023-05-05 |
|
|
|
|
IES Plurilingüe San Rosendo |
IES Plurilingüe San Rosendo |
Sala préstamo |
2009-09-22 |
Fondos Biblioteca |
IN.LJ |
IN.LJ SMI las |
LED002000008301 |
2023-06-28 |
1 |
Prestable |
|
las |
1 |
2022-12-12 |
|
|
|
|
IES Plurilingüe San Rosendo |
IES Plurilingüe San Rosendo |
Sala préstamo |
2009-09-22 |
Fondos Biblioteca |
IN.LJ |
IN.LJ SMI las |
LED002000010228 |
2022-01-14 |
1 |
Prestable |
|
las |
1 |
|
|
|
|
|
IES Plurilingüe San Rosendo |
IES Plurilingüe San Rosendo |
Sala préstamo |
2009-09-22 |
Fondos Biblioteca |
IN.LJ |
IN.LJ SMI las |
LED002000011534 |
2023-04-17 |
1 |
Prestable |
|
las |
2 |
2023-04-12 |
|
|
|
|
IES Plurilingüe San Rosendo |
IES Plurilingüe San Rosendo |
Sala préstamo |
2009-09-22 |
Fondos Biblioteca |
IN.LJ |
IN.LJ SMI las |
LED002000011625 |
2023-04-17 |
1 |
Prestable |
|
las |
2 |
2023-01-12 |
|
|
|
|
IES Sofía Casanova |
IES Sofía Casanova |
Sala préstamo |
2018-11-09 |
CLUB DE LECTURA 17-18 |
811 |
811 SMI las |
CED105000021120 |
2022-02-14 |
1 |
Prestable |
|
las |
|
|